onsdag 14. desember 2011

RAK FOR SCRAPPERE OG KORTLAGERE DER UTE

Blomster fra Ingvild Bolme kurset mm

Jeg har en liten julegave til scrapperne og kortlagerne der ute. En RAK som blir trukket blandt de som legger igjen en kommentar her. Som bonus legg deg gjerne til som følger og følg min Facebook Ellens Oase side!

Jeg har vunnet og fått endel blomster i det siste. Når jeg er helt ærlig med meg selv så vet jeg at jeg ikke kommer til å bruke dem. Blomster i scrapping er av en eller annen grunn ikke min greie. Så til dere som digger blomster så er disse tilgjengelige. Jeg trekker 20. desember. Så får du noe å scrappe med i romjula!

Om du ikke scrapper blomster eller i det hele tatt så har jeg en annen RAK på gang. En bok om Den bevisste forelder - The Counscious Parent. Klikk deg til linken og bli med! Bli gjerne med på begge.

Supergod dag til deg!

Ellen

Og PS: Det blir mer interiørblogging, men det er så vanskelig med bilder og lys. Burde ta meg god tid....

9 kommentarer:

  1. Ingen husoppdatering i dag? Neivel, da venter jeg til i morgen eller noe da :D

    Men jeg vil gjerne være med på denne RAK'n for jeg eelsker jo blomster og lager knapt noe kort/LO uten en blomst! Snille damen!
    Følger er jeg jo også som du vet :)

    SvarSlett
  2. Akkuratt funnet bloggen din :) spennende :) Legger meg til som følger.
    Og vil gjerne delta i trekningen :)
    line_boegh(a)hotmailDOTcom

    SvarSlett
  3. Oooh, slenger meg på denne Ellen, snille deg:-)
    Akkurat blomster klarer jeg å bruke litt av, men blingswirler derimot har jeg enda til gode å bruke..

    SvarSlett
  4. Åh Ellen, jeg krysser fingrer og tår og till og med knär for denne!! Er det noe i scrapping som jeg elsker så er det blomster og speciellt Prima!!
    Håper du har det fint, selv har jeg data-problem....som vanlig!
    Fölger er jeg siden lenge!

    SvarSlett
  5. Jeg elsker jo blomster!!!

    ME LIKE!!!<3
    Ønsker deg en skikkelig flott juletid når den kommer, snuppa!!

    SvarSlett
  6. Lekker blomstercandy, og jeg blir gjerne med. Skal lage link i bloggen min og legger meg til som følger.
    Ha en fin siste-søndag-i-advent:-)

    SvarSlett
  7. Jeg <3 blomster:))Ha en fin søndag Ellen,nydelige badebilder også:))

    SvarSlett
  8. Så snilt av deg med en rak da :) også så mange flotte blomster....sikle ! :)
    Tusen takk for muligheten :)

    Ønsker deg en riktig God Jul ! :)

    SvarSlett
  9. Alt for sent ute, men sånn går det. Herlig blomster. Og herlig blogg, jeg tar snart fordypningsfag i stua di! :D

    God jul til deg og dine!!

    Klem fra Asil

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!