fredag 27. januar 2012

VERDEN FORANDRET SEG TOTALT FOR MEG FOR TI ÅR SIDEN - PÅ DENNE DAG

I dag er det ti år siden jeg fikk min første baby. Da jeg var gravid med Anton var jeg alvorlig bekymret for at jeg ikke skulle bli like glad i barnet som jeg var i Amigo. Katten. Thomas ler veldig av det, og forteller det gjerne til folk. Jeg ser jo det komiske i det, men blir også minnet om hvor umulig det er å forestille seg hvordan det er å ha et lite barn, før man får et. Og jeg er glad jeg ikke visste. Da ville jeg ha vært hel DESPERAT.

Grattis med dagen din gullgutten min, jeg elsker deg høyere enn himmelen og tilbake!

Her er litt av historien om hva som skjedde da Anton kom til verden:

NYFØDT MED HJERNEBLØDNING

God dag til deg!

Ellen

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med gutten! Det var sterk og rørende lesning...Livet er et mirakel!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med en herlig og flott 10 åring!!
    Sterk historie du forteller og så godt at det gikk så bra! *klem*

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du delte dette, jeg blir veldig berørt. Takk for at jeg fikk lov til å være en del av dette.

    Klem og hils Anton med denne: http://www.youtube.com/watch?v=VbGMBfCWc4I&feature=related
    Klemmer fra Dagheid

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Dagheid! Skal spille den for ham i morgen!
      Stor klem til deg, så hyggelig at du er innom! Håper alt vel med med dere alle tre!

      Slett
  4. Gratulerer med dagen til Anton *Hurra*
    Leste historien din....kjære vakre deg og dere, en sterk, vakker og rørende historie - og for en lykke at alt har gått bra <3
    Fortsatt god helg!
    Klem Wibeke

    SvarSlett
  5. Gratulerer med Anton! Humrer av det med katten - har hørt flere gravide frykte det samme - ei var sikker på at ingen kunne konkurrere med hunden de hadde...

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen som var!
    Utrolig sterkt å lese historien.. Kjempe godt at det endte bra og at han er frisk og rask i dag!:)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!