fredag 8. juni 2012

OBS: OM DU ER MED PÅ MIN BRILLE - GIVE AWAY!

Jeg fikk en mail fra Facebook i dag. Om at det ikke er lov å holde konkurranser der man gir lodd til de som deler på Facebook. Forståelig nok når jeg tenker meg om. Da blir det sånn at jeg går inn på Give Away-innlegget fra i går og forandrer på kriteriene. Det som ER lov er å LIKE Ellens Oase siden min, og det er jo koselig da. Slik jeg forstår det. Om du som leser dette mener at det ikke stemmer så setter jeg stor pris på om du gir meg beskjed. De som har delt beholder loddene sine slik de står i kommentarene, og så går resten av konkurransen etter revidert utgave.

God helg alle!

Ellen

2 kommentarer:

  1. Hei
    Liker og deler på facebook :-)
    line.strandli@gmail.com
    Hilsen Line S.

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke sikker, men vi tipse deg om en blogg som tar opp dette og en rekke andre temaer knyttet til Facebook, blogg mm

    http://medianovanorge.wordpress.com/

    Du finner svaret dersom du leter og leser litt.

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!