mandag 15. oktober 2012

20% AVSLAG PÅ POLARN O.PYRET DENNE UKEN - OG MULIGHETER FOR EN LITEN GEVINST

Luer med fleece inni og ull utenpå. Koselig av og til med like klær.
Jakken til venstre er også fra POP

Denne uken, altså uke 42, er det 20% avslag på høstens klær (minus ull og yttertøy) i alle Polarn O. Pyrets butikker. Også nettbutikken. Jeg har latt meg begeistre veldig av POP klærne etter at jeg var hos dem på bloggtreff, og fikk innblikk i deres konsept.

Jeg liker:
  • fargene
  • kvaliteten
  • at klærne er laget for nordiske forhold og aktivitet
  • den fine ulla - også med fine farger 
  • at det er klær laget for barn, ikke minivoksen - klær. Selv om det også kan være fint noen ganger
Mine barn bruker nesten bare ull fra oktober og ut april. Jeg har sluttet å kjøpe annet vintertøy for hverdagsbruk til dem. Med ull vet jeg at de holder seg tørre og gode, uansett aktivitet.

Ja, for dette innlegget har jeg fått et gavekort til bruk i nettbutikken, og det blir det mer ull av. Jeg har vært og handlet et par ting siden jeg var på bloggtreffet også, blandt annet disse luene. De har fleece inni og ull utenpå. Jeg digger dem! Nå er bare utfordringen at de ikke blir gjenglemt under en snøhaug og forsvinner til våren kommer igjen! Det har nemlig skjedd før. Og særlig når jeg har kjøpt noe ekstra fint, så nå må de passe på som smeder her!

POP har en vattert blå og grønn jakke også til 30% avslag. Dere ser den på minstemann, vi sikret oss den i byen på lørdag. Så fin, og kan kneppes inn i en allversjakke.

Det er halloween hos POP også:

Nå er det snart Halloween og mange små engler skal bli små og store monstre. Polarn O. Pyret har fyllt opp nettbutikken med plagg som er akkurat passe skumle for både liten og stor. For de eldre barna finner du gensere og undertøy med monstre, spøkelser og skumle dyr. Og for de yngste barna finnes plagg med de litt søtere monstrene.

På Facebook finner du en konkurranse der du kan vinne Halloweenklær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!