søndag 7. oktober 2012

FOTOKURS MED MARIANNE HOPE

Abstract basket net

Abstract architecture 

Abstract architecture

Leaf and sky

Alternative portrait

I går var jeg på fotokurs med Marianne Hope. Hun har 48 000 følgere på Instagram, så verd å sjekke ut! Hennes filosofi er at det ikke er kameraet, men øyet bak som avgjør om bildene blir gode. 

Vi tok bilder med iPhone og redigerte. En utrolig inspirerende dag, tusen, tusen takk! 

Linda på portrettet tok et skikkelig creepy et av meg der det ser ut som jeg har hodet på et fat! Må nok vise det og etterhvert!

Mine bilder er redigerte i Camera + og Instagram.

Er du på Instagram?

8 kommentarer:

  1. Det kurset skulle jeg også gjerne vært på!
    Ser virkelig kjekt ut!!
    (og så morsomt at du har bilder av min kreative venninne Linda!) :-)
    Ser forresten at du også skal til Paris.. vi reiser i morra og skal være til fredag, når er det din tur? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var moro! God tur til Paris Pauline! Jeg drar i løpet av høsten jeg og!

      Slett
  2. Tusen takk for en kjempe kreativ og inspirerende session. BIldene dine ble kjempekule.
    Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å møte deg Linda! Kjempeklem

      Slett
  3. Henne følger jeg på instagram! Flotte bilder du har tatt!

    SvarSlett
  4. hei - nå har jeg funnet bloggen din jeg også!
    Sjekker NRK i morgen :-)

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder du tok!! Knallstilig det bildet av Linda! Og det av deg (som du ikke har vist ennå er jo bare KONGE! )
    Veldig koselig å møte deg igjen :)
    Klem

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!