tirsdag 30. oktober 2012

KVEN ER SNILLAST AV FAR OG MOR - EN BOK - GIVE AWAY

Kven er snillast av far og mor av 
Inger Bråtvedt. Illustrert av
 Thomas Nordby

Jeg har fått denne lille fine boka av Flamme forlag. Den tar opp temaer foreldre berøres av, som nærvær med barna, og hva er det egentlig å være snill?

I denne billedboka er Knut på sykehus. Far er med ham hele tida. Mor er på reise. Hun er mye borte. Mor er på reise hele tida når Knut er på sykehus. Når Knut kommer hjem er mor der. Med ei diger pakke til Knut.

Kven er snillast av far og mor?

En mye mellom linjene bok. Gir tanker til meg som forelder også.

Gjør jeg alltid ting fordi jeg mener det er rett i forhold til barna? Gjør jeg noengang ting rett og slett for at jeg vil at de skal synes at jeg er best i hele verden? Klarer jeg alltid å være raus når minstebarnet gråter etter pappa, og det er helt fullstendig upraktisk at det er pappa som blir med på badet?

Har du lyst på denne boka? Jeg gir den bort til en av Ellens Oases lesere!

Legg igjen en kommentar her, og bli følger av bloggsiden min på Facebook. Så har du plutselig to lodd!

Jeg trekker en gang etter søndag 4. november, så innen kl 24.00 søndag må du være med!

God vinnerlykke til deg fra meg!

Ellen

7 kommentarer:

  1. Kan begge være like snille, lurer jeg;)

    Vil gjerne vinne boka! Den høres interessant ut!

    To lodd!

    Fin tisdag, Ellen!

    SvarSlett
  2. Denne høres veldig interessantr ut.
    Her i huset er det mor som reiser mest og far som gir flest gaver....

    SvarSlett
  3. Her i huset er far snill og mor streng.. Ikke alltid like lett. Må nesten ha et lodd på denne!

    SvarSlett
  4. To lodd til meg. Fant bloggen din i kveld, har ikke fått lest så mange innlegg ennå, men de jeg har lest har berørt meg!

    SvarSlett
  5. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Liker deg allerede begge steder ♥

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  6. for første gang innom deg no i natt..
    er vel natt kl 00.05 ;-)
    fant deg gjennom Bente fordi vi begge fekk ♥ award..

    er ikkje på Face..

    så det blir det 1 lodd på meg!

    deg kjem eg innom igjen :-)

    klem i natta frå sigrid

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!