fredag 5. oktober 2012

NRK YTRING OG DEBATTDEBUT!

Jeg la ut denne teaseren tidligere i dag, om at jeg skulle debutere i den store debattverden. Så viser det seg at publiseringen er utsatt til mandag. Så da må jeg røpe litt mer her.

Tirsdag hadde Frøken Makeløs en kronikk på NRK Yttring. Onsdag ringte de meg og spurte om jeg ville skrive en motkronikk. Det har jeg gjort. Den skulle komme opp i dag. Men så har den blitt utsatt til mandag. Utgangspunktet for at de ønsket mitt bidrag var dette innlegget her:

KVINNESYSLER - OGSÅ NÅR DE BEGÅS AV MENN

I mellomtiden kan du lese Frøken Makeløs sitt innlegg her og bli med i debatten:

"Se hvor flink jeg er"

God fredag til deg fra meg, som er litt utslitt av å være oppspilt og vente i spenning!

Ellen

Jeg har lagt til denne linken i ettertid. Kronikken ble publisert 8.10.12

http://www.nrk.no/ytring/kvinner-som-rakker-ned-pa-kvinner-1.8346277

1 kommentar:

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!